TEPLÉ PONOŽKY >

Reklamácia

Dostali ste nekompletný alebo iný produkt?

Pokiaľ vám domov dorazil iný výrobok, než ktorý ste si objednali alebo sa nezhoduje popis na predajnom doklade s popisom výrobku, kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie e-mailom info@benami.sk alebo volajte na Zákaznícku linku : 739 009 329. Neváhajte nás kontaktovať tiež v prípade, že výrobok nie je kompletný, alebo vykazuje nejaké vady.

Nekompletný produkt

- číslo objednávky alebo faktúry | priložte fotografiu štítku s výrobným a produktovým číslom | popis toho, čo chýba

Náhradný produkt

- číslo objednávky alebo faktúry | priložte fotografiu štítku s výrobným a produktovým číslom | popis produktu, ktorý vám bol doručený

Pracovníci reklamačného oddelenia vás budú v čo najkratšom čase kontaktovať a poradia vám, ako situáciu čo najrýchlejšie a bez zbytočných vedľajších nákladov vyriešiť. Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej obal a stav výrobku. Pokiaľ je už pri prevzatí zrejmé, že zásielka nie je v poriadku, nepreberajte ju od prepravcu.

Ako postupovať pri reklamácii.

Výrobok zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. Pre rýchlu identifikáciu odporúčame pridať k výrobku kópiu predajného dokladu (faktúra) a sprievodný list, v ktorom popíšete, aká závada sa na tovare prejavila.

Druhá možnosť: Stačí produkt nafotiť, kde bude vidieť vada a poslať na náš email info@benami.cz